Teenlifting telesa

Teenlifting telesa

V kolikor želite odstraniti celulit, iščete idealen način hujšanja, limfno drenažo ali Vam je potrebna razstrupitev telesa – TEENLIFTING® ELEKTROSTIMULACIJA TELESA je pravšnja za Vas!

Teenlifting telesa

Deli telesa, ki se obdelujejo:

  • vrat, ramenski obroč, lopatice, podpazduha, nadlaket, pest
  • pas, boki, trebuh, zadnjica, medenica
  • stegno, koleno, podkoleno, skočni sklep, stopalo

Rehabilitacija:

  • vseh bolečih stanj sklepov lokomotornega sistema (vratna hrbtenica, ramena, pesti, lopatice, ledvena hrbtenica, medenica, kolki, kolena, gleženj, stopalo)
  • cerebralne paralize, atrofije mišic, ALS-a, ostalih parez in plegij (z elektrostimulacijo glave in vratu)
  • slabe periferne cirkulacije vsled poškodb venskih, arterijskih in limfnih krvnih žil
  • osteoporoze kot posledice slabe fizične aktivnosti
  • inkontinence mehurja in pogostega uriniranja, povešene maternice, impotence

TEENLIFTING® elektrostimulacija telesa

TEENLIFTING® elektrostimulacija telesa je elektrostimulacija mišic celega telesa z namenom:

  1. Kozmetičnega oblikovanja, krepitve in eliminiranja (izgube) celulita pri:
    • izrazito suhih osebah
    • debelih in izrazito debelih osebah
    • vzdrževanju idealne teže
  2. Eliminacije vode in edemov (oteklin) iz telesa, limfne drenaže prsi, podpazduhe, trebuha, nog in sklepov
  3. Povečane prekrvavitve in oksigenacije vseh tkiv
  4. Detoksikacije organizma
  5. Večanja moči vseh mišic telesa kot pomožni trening športnikov

Pogosta vprašanja o Teenliftingu

Mišice so anatomsko medsebojn povezane, zato je njihova usklajena kontrakcija pomembna pri doseganju rezultatov.

Zaradi tega, ker je stimulacija bolj ugodna ob istočasnem doseganju maksimalnih rezultatov in odstanitvi gub. Delna stimulacija, in to samo na posameznih mestih, je preintezivna za ta mesta ter istočasno preslabotna za celo mišico ali mišično skupino.

Z edinstvenimi TEENLIFTING elektrodami, oblikovanimi za posamezna anatomska območja mišičnih skupin ali za posamezne mišice.

Po načinu izvajanja se izvajajo: pasivne, aktivno podporne, aktivno samostojne in aktivne vadbe z odporom in obremenitvami.

Vaje za vzdrževanje maksimalnega obsega gibov v vseh sklepih

Vaje statičnega raztega (stretching)

Vaje krepitve,vzdržljivosti, hitrosti in koordinacije:

  • Izometrične – z izometrično kontrakcijo
  • Izotonične – z koncentrično in ekscentrično kontrakcijo
  • Izokinetične kontrakcije

Kontrakcija hitrih in počasnih mišičnih vlaken

Rezultati so individualni in odvisni od začetnega stanja: starosti, fizične kondicije, telesne mase … Pri istih osebah se v času TEENLIFTING vadb različni deli telesa obnašajo različno, kar je odvisno od njihovega začetnega stanja.

Po prvi obdelavi celotnega telesa se čuti velika lahkotnost gibanja, ki je posledica ne samo intezivne 30-minutne vadbe, ampak tudi drenaže zunajceličnih tekočin, ki obremenjuje organizem (in je pomembna pri nastajanju celulita).

Intenzivnost treniranja je vsekakor odvisna od vzrokov, zakaj kdo pristopi k treningu in cilja, katerega želi doseči. Naš cilj ni samo to, da samo dobimo »kozmetične« rezultate spomladi (ali izguba nekega bolečinskega stanja), ampak da osmislimo letni, preventivni načrt.

To pomeni, da se kombinirajo treningi celega telesa (lahko tudi obraza) in intenzivni treningi kritičnih mest (npr. trebuha, zadnjice …).

Ne glede na to, ali se TEENLIFTING koristi iz estetskih razlogov ili zaradi rehabilitacije istočasno dosegamo ene in druge rezultate. Npr., če se delajo stimulacije zaradi pogostega uriniranja, se po 10 obdelavah učvrstijo trebuh, boki in zadnjica.

Najvažnejša vrsta gibanja v telesu je gibanje mišičnih celic, ki so sestavni del 40 % telesne mase. Gibanje skeletnih mišičnih celic imenujemo telovadba.

Vadba, posebej redna, dela ljudi, zlasti starejše, funkcionalno sposobnejše od njihovih neaktivnih vrstnikov.

Z vadbo se dosega:

  1. Večja maksimalna aerobna kapaciteta
  2. Boljša ekonomimika dihanja
  3. Nižja frekvenca srca v mirovanju in v času obremenitve
  4. Večja maksimalna frekvenca srca
  5. Manjša nagnjenost k motnjam ritma srca
  6. Nižji arterijski krvni tlak v mirovanju in med obremenitvami
  7. Boljša ekonomika in funkcija srca
  8. Večja absolutna mišična sila, večja dinamičnost, vzdržljivost in spretnost
  9. Nižja raven mlečne kisline

Nasprotno vadbi mirovanje, sedenje in ležanje povzroča:

  1. Atrofijo mišic, izgubo učinkovite dolžine mišičnih celic (vlaken), zmanjšanje moči, vzdržljivosti in koordinacije
  2. Fibrozo sklepnih ovojnic, vezi in tetiv, kar zmanjšuje obseg sklepnih gibov in še bolj onemogoča gibanje
  3. Osteoporozo kosti
  4. Zmanjšanje funkcij gotovo vseh hormonalnih žlez
  5. Motnje v arterijski in venski cirkulaciji
  6. Porast količine mastnega tkiva
  7. Depresijo in manko samozavesti

Sestava in presnovno ravnotežje kosti sta odvisna od aktivnosti mišic ter od načina delovanja pritiska in vleka tetivnih prijemališč na kost. Mišična aktivnost upočasnjuje proces osteoporoze s stalno stimulacijo kosti, s čimer vpliva na njeno obnavljanje (fiziološko odvisno kostno obnavljanje), prav tako je usodno v mlajši dobi.

V mlajšem obdobju se z mišično aktivnostjo povečuje »osnovna glavnica količine kosti«, ki jo skozi življenje čakajo procesi osteoporoze in osteopenije. Bolj kot je »glavnica« močnejša, večji je »ostanek« kosti. Progresivna izguba kostne mase se začenja v obdobju po 30. letu življenja, zato je kvaliteta kostne mase v tem obdobju odločilnega pomena za maso kosti v starosti.

Intenzivna postmenopavzalna osteoporoza se pojavlja pri ženskah 15 do 20 let po menopavzi.

Ravno zaradi tega postaja TEENLIFTING eden izmed ključnih postopkov preventive in rehabilitacije osteoporoze.

Pace maker, epilepsija, nosečnost, operacije (zadnjih šest mesecev).

Kontaktirajte nas!

Imate vprašanja ali si želite rezervirati termin?

Mnenja strank

Zadovoljne stranke

“Na Teenlifting – Metodo dr. Sanje Malbaša Gošović, za vzdrževanje mladostnega, vitalnega videza prisegam zato, ker je preprosto logična. Če mišice, kjerkoli na telesu, z vadbo krepiš, bodo ohranile svojo primarno, mladostno obliko. Elektrostimulacija je metoda stara približno toliko kot elektrika, a niti ena od vseh elektrostimulativnih metod, ki so trenutno na tržišču, nima nikakršne zveze s Teenliftingom – sem preizkusila vse…”

Maja Martina Merljak

Maja Martina Merljak

Igralka

Ko pogledam svoje fotografije, stare 5, 10 let- takrat vidim dokaz kaj je Teenlifting naredil zame. Sedaj sem videti lepše, mlajše in bolj sveže. Pa tudi, ko pridem popolnoma utrujena iz snemanj, vaj in gledaliških predstav v salon Ajna in me »priklopijo na elektriko«, se resnično počutim, kot da se mi polnijo baterije. Po slabi uri sem popolnoma sproščena in polna energije. Ker nimam veliko časa, mi je zelo pomembno, da je metoda učinkovita in zato lahko za Teenlifting rečem samo- TO je TO!

Tina Gorenjak

Tina Gorenjak

Igralka